Daisypath Anniversary tickers

Tuesday 22 December 2009

十二月- Melaka





最近的很很少上blogspot了
很懒惰上线
又好象很忙酱

刚从马六甲回来是没什么好玩的就一直塞车
塞车还是塞车
所以过后都用十一号bus
走的还有够力远咯
可以说这年来走最多的一天哇
累到妈妈都不认得啊
那小腿的肌肉都快跑出来了
我不要!!! 我不要!!!

走了文化街很不爽啊
因为还没买完我要的东西啊
看到一件很漂亮的高腰裙
可是很贵呐真的买不下手
haiz上个月的新水也用得七七八八咯
电话费 电话费 又忘了缴了啊!!!
救命!!! 救命啊!!!
女人啊 女人就是看到什么都爱买拉

今天过冬又大一岁咯
虽然是说有老了一年
可是我终于可以拿到我的金锁匙
yuhooo~~
希望是我要的那种自由啦



圣诞节要到咯
大家有什么plan啊?
今年有待在家里 和圣诞老公公过节吗?



动物园里的burung kakak
很串哦 都不理人的

2 comments:

Tessa said...

haha i have been walking whole day these few days too...hehe...
i dont want to grow older ah...
it would be worse after you got your golden key...because u never get the freedom but they expect you to act even more mature...

L e n g ~ said...

haiz..
yea i noe..
& my parent told me they wont give me even i grow & i work..
they only wish me to work at my little small village & not overseas & bla bla...
gosh!!!!