Daisypath Anniversary tickers

Sunday 14 March 2010

周 末 - 白色情人节

跑啊 朋友
这种热到爆的天气还真的情缘自己
住在冬天国家 躲在水池里
那该有多好啊?

今天是白色情人节
有情人的朋友, 怎样庆祝阿?
在家 很闷
可是可以让我多赖多两下
这也是为什么我变得那么的懒
其实assignment还有很多东西要找
就上到网 就会很情不自经的sign on fb, blogs
那后就是那样不会停
其实也没什么可以看的
就可以玩很久
会觉得很快吗,时间?
我是觉得超快的
那么快又三月了
而且是三月中了
过年也过了一个月
可是这个月做到的东西很像很少呐
应该是每星期都有考试
再加上 时常要往公公家跑
我家 公公家 我家
其实很累
因为每天都要很早起身
六点多出门 五点多到家
再去公公家 八点多才能回到自己的家
!!!
回到家就什么都不想做了
第二天 有一样 唯有星期六 可以让我好好谁
大多数 都睡好多次
又丢了很多温习的时间

想知道有听MYFM的朋友
昨天有“超级万人迷“吗?
不懂是我们听错还是什么
我听到他说在我家附近 就去找啊
等了两小时 什么提示都没给
靠! 一直在播歌咯
还是第一次听到那么气咯
应该是星期六没有吧
蠢!!

I-CITY有谁人去过啊?

5 comments:

Tessa said...

我完全沒有在意白色情人節...
你有慶祝嗎?
lengleng 保重身體,不要累壞了
好好安排下時間吧,這段時間很快過去的
加油

♥ S u s a n said...

Same here, once online will keep play other things first only start do assign. Pursuade myself still got time then delay.
Yor, i can feel how exhausted you are. take care leh. if i am you, i really can't breath.
you still got that energy go find that myfm de?
I-CITY? apa tu?

L e n g ~ said...

din celebrate lar..
stay at home
he actually planned but after that he went back ipoh.. ish!!!

shan, myfm 1 i not really folo lar
jz bcz i wrongly heard it is at my small village so jz go c c lor..
Erm, i-city is a place in shah alam which have lots of lantern & light..
i think is a nice place to take pic lar.^^

♥ S u s a n said...

Wow, really? i want to go see lor.
But is it 365 days will have those light?
my bro's gf is stayed at shah alam one, i try to ask him whether know this place or not.
How did you know this place? i am abit curious. ^^

L e n g ~ said...

erm, not really sure
wendy went d
u noe bhawani?
they also noe the place